niedziela, 22 czerwca 2008

Zaginiony dodatek

Przepraszamy Czytelników

Serdecznie przepraszamy naszych Czytelników, że w piątkowym "Życiu Warszawy" nie znaleźli zapowiadanego dodatku rowerowego. Z powodów technicznych nie dołączono go do naszej gazety. Będzie go można znaleźć w „Życiu Warszawy” w przyszły piątek, 27 czerwca.

Wszyscy, którzy kupili w piątek 20 czerwca "ŻW", mogą otrzymać dodatek. Każdy, kto okaże to wydanie w portierni naszej redakcji (ul. Prosta 51, parter, w godz. 8 - 18) dostanie bezpłatnie egzemplarz dodatku.

Tych Czytelników, którzy nie mogą pojawić się osobiście, prosimy o przysłanie do 23 czerwca e-maila (czytelnik@zw.com.pl) z adresem pocztowym, pod który będziemy mogli dostarczyć rowerowy przewodnik po Warszawie.

Redakcja

Źródło : Życie Warszawy

http://www.zw.com.pl/artykul/261769.html

W piątek skuszony reklamą radiową kupiłem Życie Warszawy. Jednak po przejrzeniu gazety nie znalazłem owego dodatku. Z pretensją wyskoczyłem do pani kioskarki, która oddała pieniądze. Jednak sam się nie poddałem i kupiłem tę gazetę w drugim kiosku. Później już odpuściłem, bo w gruncie rzeczy pozostała treść też była interesująca.

A piszę o tym wszystkim dlatego, że dosyć dziwna jest ta informacja od redakcji. Oczywiście wyślę im maila, ale z jednej strony, chcą aby przyjść do nich z egzemplarzem gazety, a z drugiej strony każdy im może takiego maila wysłać, do czego absolutnie nie zachęcam :)


Post jest jednym z nowego cyklu Przemyślenia/wiadomości.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

trochę na ten sam temat:

http://www.pancygaro.fotolog.pl/jedz-z-zyciem-ale-dokad,1566126,link.html

zapraszam, pozdrawiam i dziękuję za cynk - jutro kupię (uczciwie, dobry chłopak jestem) ŻW z dodatkiem. niech mają te 1,5 zł. :-)

Anonimowy pisze...

aj, linka ucięło...

http://www.pancygaro.fotolog.pl/jedz-z-zyciem
-ale-dokad,1566126,link.html