poniedziałek, 12 maja 2008

Pierwszy objazd w WPG2

Tydzień temu, tuż po powrocie z Majówki ruszyłem na 52-kilometrową wyprawę w celu objazdu najbliższych waypointów w nowym już systemie Waypointgame. Sama jazda sprawiała mi ogromną przyjemność, głównie z powodu braku sakw i poczucia większej siły w nogach.

Zaczęło się gładko, szybko dotarłem do spichlerza w Mosznie, gdzie bez trudy zlokalizowałem miejsce naklejenia kodu. Jako, że budynek był mi dość dobrze znany postanowiłem nie tracić czasu i udać się w dalszą trasę. Ku mojemu zdziwieniu na przeciwko spichlerza znajduje się opuszczone siedlisko. Jednakże krótka eksploracja nie wykazała żadnych nadzwyczaj interesujących rzeczy.


Następnie postanowiłem sprawdzić dojazd na teren EC od strony południowej. Zostałem jednak powitany przez stado 6 psów, które umieją bardzo skutecznie szczekać. Salwowałem się ucieczką przez dosyć zarośnięte tereny. W rezultacie wylądowałem na dość zabłoconym polu. Dalszą część wyprawy musiałem prowadzić z błotem pomiędzy hamulcami a kołem.


Kolejne etapy wycieczki szły dosyć gładko. Bez większych problemów zlokalizowałem kod na podkładach kolejowych. Siedlisko w Falęcinie było mi już znane, tak więc też poszło szybko.


Natomiast małe trudności sprawił mi waypoint ambonowy. Nie dość, że miałem drobne problemy nawigacyjne, aby z okolic Brwinowa przedostać się w okolice Książenic, to do samej ambony zabrałem się od złej (północnej strony). Ale nie ma tego złego... dzięki temu poznałem całe zagłębie ambonowe naliczając 4 tego typu obiekty :)


Nie minęło 5 minut od zdobycia kodu jak zaczął padać deszcz przechodzący w ulewę. Zakończeniem tego pokazu sił natury był grad i to czasami trochę bolesny. Tutaj też muszę zauważyć plusy - mój zabłocony rower stał się czysty, chociaż łańcuch zaczął dawać znaki o tym, że nie za bardzo mu się podoba taka praca.

Ostatni etap to kolejna ambona, tym razem budowla zyskała tytuł alleypiastowej. Aż głupio się przyznać, ale obiekt był mi nie znany wcześniej, a szkoda, bo stoi w dosyć urokliwym miejscu.


W taki sposób zrealizowana wyprawa dała mi 1 miejsce tego dnia w ogólnej klasyfikacji WPG.

GALERIA
MAPA

Brak komentarzy: