niedziela, 18 maja 2008

Błonie i okolice

Sobotnia (17.05.2008) wycieczka zaowocowała małym przewodnikiem po Błoniu. Otóż postanowiłem pokazać typowemu rowerzyście najkrótszą trasę ukazującą wg mnie najciekawsze obiekty w Błoniu.

Wyświetl większą mapę
Wizyta w Błoniu może być tym bardziej atrakcyjna, gdy wkrótce ogłoszę pierwszego błońskiego waypointa :)

Nawiązując do mojej wyprawy, z Błonia pojechałem do miejscowości o ciekawej nazwie - Pass. Na miejscu okazało się, że informacje, które miałem zawarte w swoich materiałach są trochę nieaktualne. Na drodze z Błonia do Passu miały być pola - są ogromne hale , głównie produkcyjne. Miał być zrujnowany pałac - jest odnowiony i niedostępny dworek. Natomiast znalazłem obiekt do eksploracji - stara kotłownia :)


Ostatnim etapem wycieczki była wizyta w Instytucie Budownictwa Mechanizacji i Elektryfikacji Rolnictwa w Kłudzienku. Obiekt po części opisany jest tutaj. Ja od siebie dodam, że teren robi niezłe wrażenie. Brzydota jest przejmująca, warto zatrzymać się tam na dłuższy czas i pozwiedzać ;)


GALERIA

1 komentarz:

Apurimac pisze...

Gratuluję ciekawej wyprawy!
Niewątpliwie w najbliższym czasie się wybiorę w te okolice :)

Błonie to chyba rodzaj męski, więc ja raczej odmieniałbym "w Błoniu".