poniedziałek, 3 marca 2008

Waypointgame: 44 edycja

W niedzielę 2 marca wraz z Magdą wykonaliśmy próbę zdobycia waypointów z najnowsze edycji.

Na pierwszy ogień poszedł #241 - oznaczone przed Grześka drzewo w okolicach Nowej Wsi. Jako, że są to tereny na których rządzi Magda, pozwoliłem jej wspiąć się na wspomniane drzewo i nie bez obaw czekałem na rezultat.



Po udanej zdobyczy udaliśmy się do Turczynka. Po części trasę pokonywaliśmy szlakiem wytyczonym przez Zerozerosevena w swojej publikacji Do Dymarek!

Sam Turczynek ma bogatą historię. Dwie wille oddalone od siebie o 50 m powstały w 1905 roku i od początku budziły podziw swoją awangardową konstrukcją. Do II wojny światowej budynki trwały w świetności, jednak w czasie wojny zamieszkali w niej niemieccy żołnierze. To był początek końca dla Turczynka. W 1945 roku przyszło na to miejsce kolejne wojsko, tym razem radzieckie. W latach wczesnego socjalizmu swoją bazę w willach urządził sobie ZNP. Ostatnim lokatorem budynków był szpital umiejscowiony na tym miejscu w 1960 roku.

Wracając do samego waypointa to znowu Magda pokazały swój ogromny spryt i spostrzegawczość, oznajmiając znalezienie kodu, gdy ja grzebałem w nie w tym elizeum co trzeba :)



Po małej sesji zdjęciowej udaliśmy się na zdobywanie przez Magdę waypointów brwinowskich. Oczywiście i ten etap naszej wyprawy zakończył się 100% sukcesem.

Ostatnim akcentem tego dnia była wyprawa rekonansową w celu zebrania materiałów na moją wyprawę WPG, która prawdopodbnie ukaże sie na blogu już w niedzielę. Na razie resztę pozostawię w tajemnicy :)

GALERIA

Brak komentarzy: