środa, 26 marca 2008

Już wkrótce mapa waypointów w nowej odsłonie!

W ramach przygotowań do stworzenia nowatorskiego serwisu internetowego, postanowiłem zmienić ideologię na której opiera się moja mapka waypointów. Otóż, do tej pory mapa jest tworzona "ręcznie" przy pomocy serwisu Google Maps. Jest to żmudne i mało wygodne, aczkolwiek dosyć proste.
Natomiast dzisiaj podjąłem kroki, aby wejść na wyższy stopień zaawansowania. Utworzyłem konto na jednym z darmowych serwerów z php i mysql. Następnie stworzyłem stronkę z mapką Google, ale tym razem niezwiązaną z serwisem Google Maps. Wayponty będą się generowały automatycznie z bazy mysql. Pierwsze testy bazy z jednym waypointem przebiegają bardzo pomyślnie. Muszę jednak przemyśleć jaką funkcjonalność chcę zaoferować na stronce.
Niemniej jednak już wkrótce (raczej dopiero w przyszłym tygodniu) ogłoszę otwarcie nowego serwisu wspomagającego zabawę w Waypointgame.

Zapraszam!

2 komentarze:

Apurimac pisze...

Adam!
Gratuluję pomysłu! Musisz się jednak spieszyć, bo SYSTEM już tuż tuż... a to co on potrafii rzuca po prostu na kolana. Naprawdę. Widziałem co nieco...

WPG wkrótce nabierze zupełnie nowego wymiaru. Już nie mogę się po prostu doczekać :)))

Adam pisze...

Spodziewałem się, że system, którego tworzenie zajmuje tyle czasu będzie po prostu rewelacyjny i jestem pewien że moja mapka nie będzie już potrzebna.

Jednak obecnie ten serwis traktuje jako poligon doświadczalny do czegoś zupełnie nowego (niektórzy już wiedzą).
Przy pomocy mapki waypointów, zamierzam się podszkolić z php.