niedziela, 16 grudnia 2007

Waypointgame 2007 zakończone!!!


W końcu nastąpił ten dzień kiedy zakończyliśmy rywalizację w Waypointgame 2007.
Gratuluję zwycięzcom! Ja się bardzo cięszę z drugiego miesjsca, tym bardziej, że zakończyłem sezon z najwiękzą liczbą zrobionych waypointów t.j. 204.
Nie udało się zrobić tylko 3 punktów z tych które były do końca aktywne: #100, # 179, #206

Dziękuję wszystkim za odwiedzanie moich waypointów, mam nadzieję że się podobały, a dzięki opisom, dowiedzieliście się trochę więcej o naszej okolicy.
Taki też był głownie mój cel startowanie w WPG - poznawanie ciekawych miejsc i przy okazji prezentowanie swoich lokacji innym.
Myślę, że wychodziło mi to nie najkorzej o czym przekonałem się przysłuchując się rozmowie po zakończeniu alleya. :)
Podam jeszcze ciekawą statystykę. Otóż procent waypointów, które sam oznaczyłem lub współoznaczałem spośród wszystkich 213 punktów to: 33,33%, czyli dokładnie 1/3 :D

Ten post nie byłby kompletny gdyby nie wielkie podziękowania dla organizatora - zerozerosevena!
Waypointgame przyniosło mi wiele przeżyć, o czym napiszę już wkrótce. Wyczekujcie mojego subiektywnego podsumowanie Waypointgame 2007!


Brak komentarzy: