piątek, 7 grudnia 2007

Co dostałem na Mikołajki

Mikołajki za mną czas podsumować ten dzień ;)

Co dostałem?
...hmm
świetną imprezę Mikołajkową w Remoncie. Tak na prawdę gdyby nie jedna osoba to bym raczej na nią nie poszedł. Dziękuję bardzo tej Osobie za skuteczne namawianie i towarzystwo :D

Co jeszcze?
Pierwsze miejsce w obecnej edycji WPG - gdyby to się tak utrzymało wygrał bym cała grę. Jednak nie wierzę w to specjalnie. Natomiast fajnie jest sobie to wyobrazić. ;D

A teraz bo niecałych 4 godzinach snu, czas do roboty :(

A... i jeszcze jedno na zawodach InO "Jesień Idzie" zająłem zaszczytne miejsce ostatnie od końca. Niestety proste błędy się mszczą. O tyle to jest dobre, że wszystkie te błędy znałem już po przyjściu na metę (sam je odkryłem). Na pewno drugi raz takich samych nie popełnię.

Brak komentarzy: