niedziela, 16 listopada 2008

Pierwsze urodziny bloga

Tak się składa, że właśnie dzisiaj mija dokładnie rok od publikacji pierwszego posta na tym blogu. Do tej pory opublikowałem 176 wiadomości, co świadczy raczej o tym, że mam problemy z nadmiarem emocji, które chcę wszystkim pokazać ;)
Co miesiąc mój blog zalicza ponad pół tysiąca unikalnych odwiedzin. W tej chwili strona jest już na tyle zindeksowana w google, że dziennie około kilkanaście odwiedzin generuje sama wyszukiwarka.
Jak to zwykle bywa, tego typu rocznice skłaniają do podsumowań. Co mogę napisać o tym blogu? Jestem przekonany, że nie nadaje się on do regularnego czytania. Nie jest ciekawy jako całość, chociaż niektóre posty mogą być interesujące. Obserwując historię odwiedzin bloga z google wydaje mi się, że pomógł on kilku osób odnaleźć odpowiedź na to czego szukali. Mój blog traktuje bardziej jako pamiętnik, ciekawe jest, że nigdy takowego nie prowadziłem, kiedy to było "trendy", czyli w czasach podstawówki. Dopiero na "starość" mi przyszła taka potrzeba... Myślę, że kiedyś będę sobie przeglądał stare posty i wspominał miłe chwilę, jeśli tylko będe miał siłę przebrnąć przez te grafomaństwo.
Rok temu moje życie wyglądało podobnie a jednak inaczej. Wiele przez ten czas doświadczyłem i to, rzeczy o których bym siebie nie podejrzewał. Życie jest pełne niespodzianek i coś mi się wydaje, że za rok to samo napiszę. Mam nadzieję, że nastąpią oczekiwane przeze mnie zmiany, ale też liczę właśnie na te niespodzianki. :D

Brak komentarzy: