piątek, 8 lutego 2008

Otwockie deaktywacje...

Odbyłem dzisiaj wyprawę do Otwocka (pociąg + pieszo). To miasto robi na mnie coraz większe wrażenie. Wydaje się, że przenosimy się do innego kraju, mnóstwo drewnianych willi, cisza, opuszczone szpitale... to wszystko tworzy niezapomniany klimat.
Moim bezpośrednim celem były dwa waypointy:
#218 - Klatka schodowa byłego sanatorium dla chorych psychicznie. Miejsce niesamowite. Zrujnowany budynek, ukryty na wzgórzu pośród drzew. Kryje on na pewno wiele tajemnic - szkoda, że nie miałem więcej czasu, aby mu się lepiej przyjrzeć :(
#219 - Syrenka - pomnik - fontanna stojąca przed Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy. Budynek szpitala sprawia wrażenie pałacu, z jednej strony elewacja wspaniale odnowiona, ale gdy przejdziemy na drugą stronę, naszym oczom ukaże się dosyć ciekawa architektonicznie, ściana z balkonami :D

Jeśli chodzi o same waypointy, to nie stety uległy one rozmyciu. Z tym, że #219 niecałkowitemu.

Wielkie podziękowania dla Zajączka za ekscytujące lokalizację.
Jestem pewien że wkrótce zorganizuję wyprawę rowerową do Otwocka, aby lepiej zbadać to na co dzisiaj zabrakło mi czasu.

GALERIA

Brak komentarzy: