czwartek, 10 stycznia 2008

Waypointgame Team znowu atakuje!

8 dni bez aktualizacji bloga to bardzo dużo, ale przez taki okres czasu nie działo się w moim życiu nic na tyle ciekawego, żeby można było to upublicznić (albo działo się, ale nie chciałbym tego publikować ;) ).

Do rzeczy. Dzisiaj zarejestrowałem zespół na Rajd Nocny w Otrębusach 12.01.2008.
Zespół przejął schedę po utytułowanej drużynie - Waypointgame Team i mam nadzieję, że nie zawiedzie swoich fanów.
Skład drużyny:
  • Magda
  • Adam (Kierownik)
  • Dyziek
  • Grzesiek

Mam nadzieję, że nikt nie ma mi za złe, że uczyniłem się kierownikiem zespołu, ale podczas rejestracji musiałem kogoś wybrać :P


PS: z planów startowych na najbliższy czas:
- 12.01.2008 - Rajd Nocny
- 13.01.2008 - Alleycat
- 19.01.2008 - podchody (impreza niepewna) - organizacja
- 20.01.2008 - Rajd na Orientację "Orient" - park leśny Młodziny

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

POWODZENIA!!! :)))