niedziela, 13 stycznia 2008

Kolejny sukces Waypointgame Team!


Jak już wspominałem zespół Waypointgame Team w składzie: Magda, Adam, Dyziek, Grzesiek zajął 5 miejsce w 33 Zimowym Rajdzie Nocnym, który tym razem odbył się w Lasach Nadarzyńskich. Sukces jest tym większy, że nasza drużyna dostała trudniejszą trasę, która sprawiała wielu zespołom sporo problemu. Nam też nie poszło bezproblemowo i zaliczyliśmy jedną wpadkę nawigacyjną (niestety z mojej winy :( ).

Po rajdzie odbyło się ognisko oraz rozdanie nagród, w tym wielu map. Właśnie z nich jestem najbardziej zadowolony. Obiecuję, że zaowocują one wieloma ciekawymi wycieczkami rowerowymi w zbliżającym się sezonie. Mapy są na tyle dobre, ze zaznaczono na nich sporo ciekawostek np. miejsce upadku meteorytu w 1994 roku - niedaleko nas!

Mapa
Karta startowa

Galeria Picasa (zawiera zdjęcia autorstwa Magdy, Grześka i moje)
Galeria aol.pl

3 komentarze:

Grzesiek pisze...

Dzięki za nawigację!

Tak w ogóle: świetny fotomontaż w portretowych zdjęciach zespołu :)

Adam pisze...

to nie fotomontaż! :D

Anonimowy pisze...

a jednak moje i Dyźka zdjęcie idealnie się połączyły - chyba o to chodziło Grażynie ;)