niedziela, 20 stycznia 2008

Pierwsza odznaka PTTK. Orient 2008

Dzisiaj udało mi się zweryfikować Popularną Odznakę Imprez na Orientację. Specjalnie nie jest to żaden powód do dumy... trzeba było wziąć udział w pięciu imprezach na orientację :)

Dzisiaj brałem też dział w 31 Rajdzie Orient, oczywiście pod barwami Waypointgame Team ;) Tradycyjnie trasa dla początkujących. Nie było jakoś specjalnie trudno, ale łatwo również nie. Wydaje mi się, że dużych błędów nie popełniłem, chociaż kilka razy miałem wątpliwości co do lokalizacji punktów. Ponadto była to pierwsza impreza na orientację na której korzystałem ze swojego prezentu imieninowego - czyli "półkuli powiększającej" i muszę przyznać, że była ona niezwykle pomocna. Co więcej powodowała ona zazdrość innych zawodników :P

Poza tym poszedłem na spacer nad Wisłę, przechodząc po zamarzniętym starorzeczu.

W sumie dobrze spędzony czas, który nie pozwolił mi myśleć o moich problemach...

GALERIA
MAPA TRASY

2 komentarze:

Apurimac pisze...

Wielkie gratulacje! Ładna odznaka!
Czy gdzieś można znaleźć kalendarz tych PTTKowskich imprez?

Adam pisze...

Jasne, że można :D

http://inowwa.republika.pl/tmwim.htm