poniedziałek, 8 grudnia 2008

Zintegrowany rozkład jazdy pociagów podmiejskich - wersja oficjalna!

Jako, że pojawił się już oficjalny rozkład pociągów podmiejskich na trasie pruszkowskiej postanowiłem zaktualizować moją wersję rozkładu kieszonkowego. Przypomnę, że jako pierwszy (już w październiku) podałem dane o odjazdach pociągów w kierunku Warszawy. W stosunku do tych nieoficjalnych danych nastąpiła jedna, aczkolwiek bolesna zmiana - nie będzie SKM z Warszawy do Pruszkowa po północy. nie ma zmian!

Postanowiłem rozszerzyć grono odbiorców mojego kieszonkowego rozkładu i udostępniam wersję w następujących relacjach:
- Piastów - Warszawa Śródmieście
- Pruszków - Warszawa Śródmieście
- Piastów - Warszawa Wschodnia
- Piastów - Warszawa Ochota

Zapraszam do drukowania i noszenia ze sobą.
Wersja PDF
Wersja HTML

Oczywiście: Informacja bez odpowiedzialności!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Fajna sprawa, dzięki.