piątek, 29 sierpnia 2008

Pruszkowski welodrom startuje!

Z ogromny zainteresowaniem oglądam kolarstwo torowe. Kiedyś nie miałem takiej możliwości, więc była to dla mnie dyscyplina prawie obca. Jednak od jakiegoś roku udaje mi się oglądać transmisje internetowe, szczególnie ostatnio miałem intensywne zbliżenie z torem, gdy doszły transmisje z Igrzysk Olimpijskich.
Kolarstwo torowe to zaskakująca ilość różnych konkurencji na tyle dziwnych co i niezwykle ciekawych. Ten na pozór nudny sport kryje w sobie dużą niespodziankę jaką jest ogromna zależność osiągniętego wyniku od strategii. Czyli nie tylko "mocne nogi" decydują, ale przede wszystkim "głowa" i to mi się podoba.
Młodzi kolarze przyjeżdżają już 1 września do Pruszkowa aby rozpocząć swoje treningi przed najważniejszą w tym roku dla w nich imprezą jaką są Mistrzostwa Europy. Od środy rozpoczynają się finały. Zawody zakończą się w niedzielę 7 września. Szczegółowy program znajduje się tutaj. Najważniejsze, że na wszystkie dni wstęp jest WOLNY i to pomimo wcześniejszych doniesień o dosyć drogich biletach.

No to kogo spotkam na widowni? ;)

Brak komentarzy: